IP

12/11/12

Microsoft Word မွာ မိမိအသံကို Record လုပ္ၿပီးထည့္ၾကမယ္

ဒီ Post က Record ျပဳလုပ္နည္းကို မသိေသးတဲ့သူေတြအတြက္ ရည္ရြယ္ပါတယ္။


ကၽြန္ေတာ္တို႔ Microsoft Word Document ကေန စာေတြရိုက္တဲ့အခါ မွာ မိမိတို႔အသံုးလိုတဲ့ ဓာတ္ပံုေလးေတြထည့္ၾကသလိုမ်ိဳး Word Document မွာ မိမိေျပာခ်င္တဲ့စာကားကို Recording လုပ္ၿပီးထည့္လို႔ရပါတယ္။ ဒါဆို မိမိရဲ႕ Microsoft Word ကို ဖတ္တဲ့သူတိုင္းက စာသာအျပင္ မိမိေျပာထားတဲ့ အသံဖိုင္ icon ေလးကို Click ႏွိပ္ရင္း နားဆင္ႏိုင္ပါတယ္။

၁။
Microsoft Word ကို ဖြင့္လိုက္ပါ။ ထို႔ေနာက္ မိမိရိုက္လိုသည့္စာမ်ားကိုရိုက္ၿပီး အသံဖိုင္ Record ျပဳုလပ္လိုသည့္ေနရာေရာက္လွ်င္ Menu ထဲမွ Insert tab ကို Click ႏွိပ္လိုက္ပါ။
Figure 1. The Insert tab
၂။ Object ကို Click ႏွိပ္ပါ။
Figure 2. Object button
၃။ ထို႔ေနာက္ Wave Sound ကို ေရြးလိုက္ပါ။
Figure 3. Object dialog box

၄။ Sound Object dialog box က်လာပါက Record ခလုပ္ကို ႏွိပ္ၿပီး မိမိမွာရွိတဲံ Mic ျဖင့္ အသံသြင္းလိုက္ပါ။
Figure 4. Recording dialog box with controls
၅။ မိမိအသံသြင္းၿပီးပါက Sound Object dialog box ကို ပိတ္လိုက္ရင္ မိမိေျပာထားတဲ့ အသံဖိုင္ကို ယခုလိုမ်ိဳး Icon ေလးနဲ႔ ျမင္ေတြ႔ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ မိမိျပန္လည္နားေထာင္လိုပါက Icon ေလးကို Double Click ႏွိပ္ၿပီး နားဆင္ႏိုင္ပါတယ္။
ဒီေလာက္ဆို နားလည္းၾကမယ္လို႔ထင္ပါတယ္။ အားလံုးပဲ အဆင္ေျပၾကပါေစ။

0 ေရးေပးပါ:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management